Niezbędnik E-SGH

Jak założyć przedmiot w Niezbędniku?

Jeżeli jesteś wykładowcą SGH i dotychczas nie korzystałeś z Niezbędnika powinieneś założyć konto w formularzu rejestracji. Proces rejestracji wymaga podania podstawowych danych oraz aktywowania konta za pomocą wiadomości e-mail, wysłanej na adres podany podczas rejestracji. Pracownikom SGH zalecamy użycie adresu w domenie sgh.waw.pl oraz loginu SGH.

Po założeniu konta użytkownik zostanie poproszony o podanie ogólnej nazwy swojego Niezbędnika (zalecanym rozwiązaniem jest podanie swojego nazwiska, bez polskich znaków diakrytycznych). Nazwa ta będzie wykorzystywana w adresach wszystkich prowadzonych przedmiotów, przykładowo: https://e-sgh.pl/NAZWISKO_WYKLADOWCY/PRZEDMIOT_XYZ/

Jedno konto w Niezbędniku pozwala wykładowcy na założenie dowolnej liczby przedmiotów, z innymi treściami i funkcjami. Każdy z przedmiotów może być prowadzony w jednym z dwóch języków (polskim lub angielskim). Przy każdym z przedmiotów wykładowca może zadecydować, czy dostęp do niego będzie mogła uzyskać każda osoba, czy tylko użytkownik platformy e-sgh.pl, który wypełni odpowiednią kartę zgłoszeniową. Wszystkie opcje konfiguracyjne (dla każdego z przedmiotów) można dowolnie zmieniać.

Po pomyślnym założeniu konta można już się zalogować. Login użytkownika generowany jest automatycznie na podstawie podanego imienia i nazwiska i przyjmuje postać: imie_nazwisko (bez polskich znaków diakrytycznych). Można również używać loginu i hasła do systemów SGH (po uprzednim zintegowaniu założonego konta).

Po zalogowaniu dostępny jest panel administracyjny, czyli strona, z poziomu której można zarządzać swoim kontem oraz prowadzonymi przedmiotami.